gårdagen 5 juni

Var ju Amanda Liljevall här så vi red och bada en massa. Red även i paddocken + red ut flera hästar.
Kan ju skriva lite vilka hästar jag red och HUR.

Palett - mamma's häst. Red jag i paddocken och lösgjorde hon lite. Hon är inte ju inte full igång så kan inte kräva för mycket av henne. Men hoppade lite småhinder och hon gick toppen.

Thistle - Galopperade jag ut i skogen och konditions tränade han. Han tyckte det var mer än roligt.

Ubbe - red jag ut en sväng i skogen. Han fick även bada som belöning vilket han tyckte var galet kul.

Goliat - som Amanda först red, men hon hann inte rida så länge då hennes mamma kom. Så jag tog över och red lite dressyr. Mamma tyckte det såg riktigt bra ut :)

Amanda red; Lilleman, Zack och lite Goliat.

och självklart badade vi :D
Hon har ju lite speciell humor också den tjejen, men kul hade vi som sagt.
Love u girl.

Bilder kommer imon då jag inte orkar lägga upp någraa nu.
/jenny

Kommentarer
Postat av: amanda

love u to<3

2011-06-07 @ 20:58:54
URL: http://amandaliljevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0