Godnatt

Filmen tog längre tid än väntat eftersom det är Twixan :)
Men imon kommer den upp, på förmiddagen. Då ska ni få se på en mycket fin häst!


Twixy: Red jag i paddocken. Kände på henne från topp till tå.
Mona: Red jag ut. Konditions träning med mycket flås.
Zack: Red Felicia ut med mig & Mona, Emily & Lana. (konditon)
Cindy: Red jag ut i skogen, sen småskuttade jag i paddocken.
Thistle: Skrittade jag ut på vägen.
Goliat: Samma som Thistle.
Ubbe: Skrittade jag också ut lugnt.

Varför jag skrittad de tre herrarna lugnt ute idag var att det att de ska träna imon så jag formade de lite bara och lät de ta lite lugnt. De kan alla hästar behöva!

en suddig bild från idag på Twixan !
/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0