Hejdå 8C och HEJ 9C

Skolvavslutning idag. Riktigt härligt faktiskt att ta nya tag i nian och lägga en ribba som man vill nå. Har självklart lite ångest över vilket gymnaisum. Förra veckan var det självklart vart jag ville gå nu är allt snurrigt.
Men jag har hela sommarn att tänka över mina val :)

Jag klippte och blekte slingor i min utväxt. Ville egentligen ha brunt hår men solen bleker mitt hår så mycket så jag får vänta till höst.
Men kommer lite bilder nu, precis tagna :)

Så ser mitt hår ut just nu om ni ville veta. Och mittbena är lätt det "hetaste" sommarfrisyren nu.

/jenny

Kommentarer
Postat av: Gustavkaja

Greetings. This site is so full of information

2011-12-21 @ 08:36:27
URL: http://gustavkaja.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0