home

Nu är jag hemma från Amanda och Klara. Vi har typ gått en massa, haha. Lite kul.

Nejmen jag kan ju säga att jag verkligen är på helt fel tid. Tror typ att det är eftermiddag nu och inte på förmidda. Men jag dygna med Amanda och Klara så det kan ju vara därför. Tänker inte säga något mer då det är utanför hästramarna och jag lovar jag har inte gjort något dumt. Vi typ åt, träffade lite folk som vi kände, ja nivet normala grejer ;)

Nu ska jag ut och rida Ubbis. Amanda är här och hjälper till att rida. Amanda tar Twixan och Emily Mona. Medans jag är inne med Fanny då mamma sover. (jobbade inatt)
Sen får vi se vilka hästar vi rider.

Jag vet att jag är urdålig på att lägga upp bilder, men det ska det bli ändring på efter detta inlägget !!


/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0