Hööks in my ♥!

När jag var på Hööks här om dagen på väg hem från Skåne , så stannade vi och jag sååå klart gick runt och "kollade"/ville ha ! såå nu har jag hittat EXAKT det skärpet jag vill ha :D och lite andra grejs , ..
Jag tycker att det är riltigt kul att shoppa på Hööks , eftersom att man får värde för pengarna (y)
lite saker som jag "vill"/ska ha ;)<3
•249:-
•CRV !
•599:-
•Fejk HV Poolo strumpor (dock väldigt lika!)
•99:-
•99:-
•Grymt skön att leda med !
•29:-
•Riktigt snyggt faktist :O dog nästan när jag såg den , skulle vara snyggt på en mörk eller vit ponyy? (a)
•299 + 129 = 428? (alltså mycket billigare en märkes grejs .. ändå jävligt SNYGGT!)
•Snygga , älskar med bara (3) spennen ,,, har det redan .. jätte bra (y)
•699:-
Aja nu ska jag sova .. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0