fotbolls tunering 8 juni

Igår var de en aktivitets dag för alla på skolan.
7 och 8 hade fotbollstunering medans 9 hade CAMP-GA.

Själv spelade jag då fotboll medans de andra som inte ville gick runt en sjö.

Jag skulle spelat från början men sen hade jag skadad fot, sen tvingade min klass mig att vara med, så jag hoppade in och gjorde det för laget. Resultatet blev att jag fick en till skadad fot som är svullen och stor som ett berg.
Vi var väldigt nära att gå vidare men dock så förlorade vi sista matchen och blev 3a.

Bilder ifrån dagen även efter fotbollen så sprang jag, Thilda, Wille, Jonas, Jocke och Bessou ner och bada ! :D

J O C K E

P I E R R E  &  W I L L I A M

J O N A S  &  W I L L I A M

fr.v J A S S E, S I R I, S O F I A, J E N N I F E R  &  D I S A

M I N  B E B I S  &  B Ä S T I S

A U G U S T  &  E L V I R A

JAG, J A S S E  &  S I R I


Självklart var ju Wille tvungen att göra ett stunt-trick och Thildus fick de på bild.

Jonas fega ur och Willliam gjorde de ist.

WILL I AM next

Och Jonas fick ta upp cykeln som Wille hämtade på botten.


Som ni ser så är det allt annat än hästar, men lite variiation får det ju vara då det egentligen inte är en 100 % hästblogg men den handlar mer om hästar.

En awesome dag iaf.

/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0