LORF

Har vart på Lorf hela dagen med Amanda, Amanda och Systrarna Bergström :)
Det gick som de gick och underlaget (gräsbanan) släppte och hästarna gled och snubblade. Så man fick ta hela tävlingen med en nypa salt då det var många som vägrade ut sig, eller de som hade 4 fel var oftast stopp!

Men jag hjälpte Amanda Larsson på framhoppningen och hon rider Twixy så otroligt bra. Så duktiga. De kom perfekt på hindrerna, sen på banan stod Twixy emot pga banan då den var riktigt hal. Men inget fel annars. Så vänta bara nu i sommar, de lär komma och ta varje placering.

Hjälpte även Amanda Liljevall som jag även sov hos. Catania hade samma problem som Twixy. Men jag tvingade Amanda att hoppa Lb ändå. Resultat där blev 4 fel. Och Amanda red Catania så himla fint den lilla bussen :)

Systrarna Bergström knep placering. Ylva i Lc med Kwanza = SÅ FINT
Emma i Lb med Astan = Klockren runda.

Bilder kommer senare i ett annat inlägg :)

Ubbe red jag nu när jag komhem, konditions träning stod på schemat. UTMÄRK ponny !

/jennyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0