Morgondagen

Tänkte berätta lite vad som händer imon så duktig som jag är :)

Imon kommer bästa Amanda Liljevall hit som ni även hittar på http://amandaliljevall.blogg.se
Jag lovar och svär att vi kommer ha tvär kul.

Cindy kommer jag rida och så tänkte jag att jag kunde slänga upp Amanda på Palett så vi kan trimma de lite i paddocken eftersom Cindy inte har gjort det på länge och Palett gör det inget om hon hänger på eftersom hon ändå inte tävlar.

Sen efter de blir de säkert fullfart ut i skogen, kanske inte fullfart. Men ska nog gå ner till sjön och bada med busponnysarna som är kvar och rida och ha lite mer kulridning eftersom de har gått ganska hårda pass de 2 senaste dagarna när Sanna vart här. Då vi har ridit igenom dem, hoppat, gymnastik + styrke. Så hästarna förtjänar att få ha lite skoj imon.

Och sen så vet jag inte om det är tillräckligt varmt så vi kan gå och bada i sjön jag & Amanda - who know?

-Nu sitter jag hos grannen och ska ta in hundarna. Är hundvakt nu ikväll och imorronbitti. Och jag får pengar för de vilket är ännu roligare. Men nu ska de få sin kvällsmat så att jag kan brumma hem på min mopedo. Kanske lite mer uppdatering senare, är inte helt 100 på de ännu-

Bilder på Amanda och Catania.

Amanda är galet fin. <3

Denna bilden avslutar jag med. Så fina tillsammans. love u honey.
/jenny 

Kommentarer
Postat av: Gabriella - hårdrockare ut i fingerspetsarna!♥

fin blogg! :)



Haft en bra fredag än så länge?



kram

2011-06-03 @ 21:41:03
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/
Postat av: amanda

love u to <3

2011-06-03 @ 23:35:05
URL: http://amandaliljevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0