Nääs or Alingsås?

Kelly som vanligt har blandat ihop klubbarna och tror att jag rider på Alingsås som också är min hemmaklubb som Nääs?!
Undra hur hon fick ihop de ?

Alingsås ryttarsällskap är ju en ridklubb som jag inte tävlar för. Tränar och tävlar på anläggningen gör jag men inte tävlar för den.

Nääs ligger i Tollered/Floda. Den är däremot min Hemma klubb och jag trivs riktigt bra med de. Tränar inte där då det inte finns tränare som jag tränar för som är de, men självklart tävlar jag för den.

När jag hart vart på Nääs så har jag nästan alltid fått med mig rosett hem, förra året placerade jag mig i varje klass. 2 vinster, 1 andraplats Lillan och 2 nollor med bebis Zack.
Iår 1 nolla med Zack, 1 andraplats med Ubbe.

Så jag tävlar för och rider för på NÄÄS och tränar och tävlar på ALINGSÅS.


/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0