natt uggla

Jag vet att min uppdatering svajar en hel del. Men jag har inte haft tid eller lust idag. Men ska fixa några tidsinställda imorgon på förmiddagen då jag kan blogga först på eftermiddagen/kväll.

Men idag var Amanda här och red Twixy. Filmer osv kommer upp imon på förmiddagen.
Det gick jätte bra och Twixan hade en ärlig bjudning och hoppade hus. Amanda red henne verkligen tipp top bra.

Emily red Lana och jag Ubbe. Filmer kommer även på. Men har inte fixat filmen på mig och Ubbe än men kanske kan fixa den i morgon bitti.

Jag red även Thistle idag på sommarbetet. Red han i hagen då hans skor låter lite och vill inte riskera att han tappar skor och han är ömfotad och blir även lite lätt halt. Eller ja, man kan inte rida han ordentligt.
Men jag red igenom honom och gick även en lite stock som var max 10 cm. Alltså en vanlig bom.
Sen fick han även galoppera lite fritt. Han sprang inte så som han brukar göra utan längde steget och hade öronen spik framåt. Ett bra ridpass med andra ord. :)

Sen åkte vi och kollade till Zack och Cindy. Gav de lite havre och sprayade de även då det är extremt mycket och äckliga flugor ink knott.

Nu ska jag inte skriva mer då jag ska kolla film sen ska jag fixa lite mer grejer och även fixa tidsinställda inför imon.

puss
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0