R.I.P Dagstorp 2011

Hejhej :D '
Idag är det Onsdag , vilket betyder träning (y), idag är det markarbete med Sharon-plutt ;) Ska bli lite skojjsigt då jag inte vet om hon kommer vara helt från vättet eller super ;D aja ..
Idag har inte hänt så mkt , då jag mådde jävligt piss idag så stannade jag hemma från skolan .. Och det var jävligt surt eftersom att jag hade sett fram i mot att springa på skolans kraft-prov som var 1mil långt S.U.R.T.! så jag har sovit hela dagen idag ... och ja , vi får hoppas att jag inte mår lika illa senare :P
På Fredag ska vi åka in med Prinseplutt och se om han fortfarande är halt, (hoppas som fan) har varit riktigt hemskt att se han sjuk :( han står i den lilla sjukhagen bredvid Sharon's hage .. buhu :/  när han blir frisk kommer det att vara svårt att slå oss ute på tävlingarna (a) nää men kul kommer det att bli ilf :D
Ingen Dagstorp för mig detta året , då jag inte har ngn ponny :'( jag som hade sätt fram i mot detta ända sedan förra året .. aja det finns säkert fler meetings att gå på. Men det kommer att vara svårt att stå i mot den härliga gräslukten från den stora gräs-banan och hur min familj låg och frös om kvällen i ett sprillans nytt tält ;)
Vi hade fint alla 4 dagarna (vi åkte dit dagen innan) utom sista dagen då det regnade på förmiddagen , surt ! Det gick inte så bra för mig med Sharon , men vi fick komma dit . Eller a det gick jätte bra första dagen!
På worm-upp'en så fick vi en clearond (y)
Och på lilla rundan så gick det JÄTTE bra , och Sharon hoppade vattengraven jätte bra .. men när jag tänkte hoppa lite snätt på en ganska bred oxer så kom vi alldeles för långt ifrån , och efterso att oxern oxo var så himla bred skulle Sharon ALDRIG komma över det .. aja hon stannade ilf , och jag flög av *pinsamt* men annars så var hon skit fin och pigg å glad!
Dom andra dagarna så "tror vi" att sharon tar ut sig på första dagen och klarar helt enkelt inte pessen de andra dagarna , stackars liten :'( så näst sista dagen på lilla-rundan flög jag av (igen) , hon hade varit lite av och på , på banan , och när vi ko fram till en pullmans grav , så tänkte hon hoppa men när hon såg att det var mellanrum så tvärvände hon , och jag drog med mig tränset :O inte kul , stackars lille bebisen ;)
Aja nu ska jag sticka ner till stallet
xoxo
bild från förra året på dagstorp 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0