Snipp snapp slut så tog dagen slut

Idag har jag gjort väldigt mycket och vart vaken i ett dygn. Eller jag har haft mina powernaps i mellanåt men de är ju på ca 2 min.

Imon vet jag inte riktigt hur jag och Emily rider. Det ska ju tydligen bli varmt hela veckan.
I morgen, tirsdag 28.06.2011
TidVarselTemp.NedbørVind
kl 0–6 14° 0 mm
kl 6–12 14° 0 mm
kl 12–18 24° 0 mm
kl 18–24 25° 0 mm

från http://yr.no en grym väder sida. Orkade dock inte kopiera vindarna då det krångla tillräckligt. Men det är svala vindar iaf. Men som ni ser så ska det bli varmt.
* Mona och Twixan har gått rätt hårt det senaste så det ska nog få skritta ut en lugn runda imon barbacka och bara klättra upp för en backe.
* Ubbe blir det konditions träning.
* Zack och Cindy är på sommarbete nu så jag och Emily åker nog dit först och rider båda hästarna en riktig omgång då det är otroligt mycket gräs där. Så måste rida ordentligt verkligen. Lutar mot att rida ut och sen ner mot paddocken i Ingared där vi har fått lov att rida.
* Sen bär det av mot resten av hästarna som är på det andra sommarbetet. Rider ut dem en sväng.

Som ni ser så är det rätt mycket åkande. Men det funkar nu så länge man har lust att åka så som man gör som mamma sa.
Men nu ska jag kolla på en film, gör det nästan varje kväll nu förtiden. Uppdaterar imon!

L Å T - T I P S
Elton John - Tiny Dancer



/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0