Sol bränd = sjuk :(

hejhej !
Idag har varigt en jävligt "chill" dag ;D Vaknade med en feber och förkylldning ,,, och ville bara DÖ ! går upp och kan knappt gå för att jag brännt mig från topp till tå.. INTE KUL ! ... ilf frullen för dagen var en macka med smör , cornflakes och TE ,,, sedan messar jag gabbiihh och klagar lite och bad henne komma hit ,och det gjorde hon oxo .. lxm höll mig sällskap och var en jävla bra kompis ;D
Så vi han titta på 2st filmer och lagade jätte gooodddd mat . Blev Kyckling klubbor, Ris med kyckling buljong ..och tsatsiki M U M S !
Sedan har vi inte gjort ETT PISS !
Men vi sitter jag längtar till Falsterbo 2011!
Lite bilder från sommaren en sååå länge ;D
Nu ska jag ducsha pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0