Student 1 juli 2011

GRATTIS KUSSE.
Rasmus tog studenten idag i Nolhaga. därav upaten.
Även Ubbe's ägare Amanda :)
plus min gamla granne Emma.
STORT GRATTIS.

själv tar man ju studenten om 4 år och jag börjar räkna dagar och jag hinner fylla 19 och jag hinner fira 3 julafton.
Känns sjukt att allt har gått så snabbt.
8:an flög bara förbi, så mycket som har hänt. Nu är de 9:an och jag ska lägga på ett kål och höja mina betyg ett snäpp till då jag har vg i det mesta nu men vill ha MVG.

Hoppas att jag kommer in på gymnasiet jag vill bara :D

ingen ridning idag då det var mycket studentfirande. Åt middag hos Rasmus familj, gick och träffade Jack sen. Han är ju störd min bästis :')


/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0