svar

Hur är Ubbe och rida? Och hur är han som häst?
Hade vart jätte kul att veta. :)

Svar: Ubbe är jätte kul och rida. Han har väldigt mycket personlighet. Det är liksom inte att bara att hoppa upp och rida utan du måste skapa ett band mellan häst och ryttare.
Jag och Ubbe har verkligen kommit varandra nära. Vi har klättar i höjderna och har nu kvalat in till msv.
Han är otroligt snäll att hantera från marken och rygg. Men han är lite het i hoppningen men nu har jag nästan hittat alla knappar på min prins och han är så lugn och han trivs jätte bra
vet inte vad jag ska skriva mer om han då han är en fantastisk och världens bästa häst som en ryttare kan få och jag älskar han !


the one and only !
/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0