Svar-Fanny! m.m

Fanny Teibl ! om Ingen skåne , men Shopping :D:
KELLY jennys hemma klubb är la nääs ??


Fanny fanny ... ja du är allt lite fööörr BLOND!
Nääs är Alingsås ridklubb ? hhahahaha .. eller .. joo det är det allt! lille vänn ;)<3
Du skulle vel dit hoppas jag?


Idag blev det att åka till Skåne-Land för att pröva ponny's , det var 2st fantastiska hästar asså :D

Ponny (1)
En jätte fin brunvalack från Irl som hade en ganska bra bak teknik.
Dock så var det allt lite lurig i hantering..
•Var ungefär aom Sharon när man sadlade (alltså sadeltvång , eller vad det nu heter?)
•Fick panik och ville vända och sticka ur stallet när man skulle in i spolespiltan? (kanske inte det viltigaste!)
•Ryckte med huvudet sååå fort man skulle ta en förhållning.
Visst,visst jag skulle aldrig kunna ha en ponny som var helt perfekt , men .. denna ponnyn var 13 ,och då brukar man inte kunna ändra så mkt ... tro mig jag  vet !

Ponny(2)
En riktigt söt liten svartskäck valack från också den Irl. Hoppade allt och hade ganska bra framteknik.
Det ända "dåliga" var att den hade haft 2st varg tänder innan , men dem tog de bort .. kännde inte av det så mycket. Den var lite skygg , men mer kan man inte förvänta sig av en 6åring lxm.
Den sökte sig neråt nar man tog tag i tyglarna ,, "gillaaaaa otroligt mkt!"
men vi får se ;)
nu ska jag sovaaaa
xoxo

Bilden får Käre Prinsen stå för idag ♥♥


Kommentarer
Postat av: Fanny Teibl !

Nääs är en klubb och alingsås en klubb !!

2011-06-07 @ 15:46:38
Postat av: maria

hej hej Tänkte på det med tänderna det hade sharon med ju som vi tog bort så det skall inte betyda något i dag :P

2011-06-09 @ 23:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0