Svar på tal.

Även jag och som många andra hatar att ta svar på tal men detta gick då över gränsen.
Men ändå så bryr jag mig faktiskt inte speciellt mycket. Jag har skin på näsan och det får bara rinna av mig.
Det roliga är att hon/han är anonym men jag vet mycket väl vem det är ! :D

Anonym om SKOL - dm 2011:
Jennifer hade inte ridit någon dålig runda!!!!!!!!!!!!!! Hon vann förklassen för stor häst!!!!!!!!!!!!

Svar: Jag sa inte att hon red dålig runda, den var super bra och fin.
Däremot hade hon fått alldeles för mycket press på sig om vi sa att Allis hade 4 fel. Men jag kan ha haft fel och Jennifer kanske hade ridit ännu bättre om hon visste att hon var tvungen att vara nolla men sen kan nerverna spela ett spratt och rundan kan lika väl bli pissdålig, hackig osv.
Jag vet att hon vann storhäst klassen, det är hon värd. Den var så fin!

Anonym om Kantjes Urbion:
dax att rida ponnysarna i lite form! Hörde någon som sa på DM att hon aldrig sett någon rida så illa:( Ingen av ponnysarna är väl dina tistel o ubbe?

Svar: HAHA, detta är så kul Jag rider faktiskt hästarna i form nästintill varje dag. Alltid lösgörande på något sätt.
Och hästarna hade faktiskt inte hoppat om jag nu hade ridit så fruktansvärt dålig och låta hästarna springa upp med huvudet varje ridpass.
Jag kan själv säga med handen på hjärtat att jag själv har gjort framsteg på hästarna om man får vara lite självisk med ärlig.
Angående Skol-dm så red jag inte illa, jag hade lite mer fart, bättre häst en alla ridskole hästar.
Detta var ju bara bäbis höjd och jag kunde lätt svänga snävt och gasa utan att han anstränger sig. Så det är bara bullshit.

Thistle är våran och Ubbe lånar jag.
Tycker det är lite fegt att hon/han är anonym när jag redan vet vem det är. Men jag gör absolut ingen affär av detta då denna personen hackar på sina egna fel fast på mig som man brukar säga.

Detta rinner bara av från mig som vatten, går in i huvudet men går lika snabbt ut som de kom in. Så omogen är jag inte och så jag sitter och kommenterar anonymt med massa bullshit. Att du ens klickar in på bloggen och orkar skriva det där orden som du tror ska trycka ner mig.
Då har du så fel. Jag vet att jag är bättre än dig.

Kom ihåg - jag rider hästarna precis hur jag vill, och då rider jag precis som hästen behövs rida. Sitter inte och tragglar allt på en tävling då hästen ändå inte fokuserar så bra som den gör hemma + att orden du skriver just nu om dålig skit inte betyder ingenting för mig.

/jenny, den som hatar att ta svar på tal.


Kommentarer
Postat av: Amanda Larsson

vem?? Du är ju för FAN bäst på att rida jenny!! JÄVLA dumt att skriva så om dig!! :( finns <33 och glömm inte att du rider JÄVLIGT grymmt!!!!! <3333puss<3

2011-06-04 @ 17:55:57
URL: http://amandalarssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0