tävling

Jag har inte kunnat uppdatera så bra. Har tävlat Zack och sen vart med Amanda.
Men resultat idag.

BORK
Sörbys Zack
Lc - felfri. Han tog knappt i.
Lb - nolla över hinder. Men sen är det några småbarn som springer runt med paraply och några äldre sitter och viftar med parapyl på en långsida. Och precis vid hindret så ser han paraplyn och slänger sig åt sidan.
Han är ju bara bebis och jag har full förstålese för att han gjorde så. Lite synd att de satt där med sina paraplyn för annars hade jag vart nolla.
Men han hoppade mycket finare här än i Lc. Och han kom jätte bra på alla hinder.

Min prins ! <3

ni har sett bilderna tidigare. Men är hos grannen och har inga bilder :/

/ jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0