visste ni ?

att jag och min familj var iväg på Börjes ink ridsport i Tisdags?
Tänkte köpa en förbygel till Cindy men vi hade inte pengar till det då jag var tvungen att köpa en ny väst då min gamla har gått sönder sen långt tillbaks.

Jag testade den jag har nu (den jag köpte) och en racesafe.

Jag kände ingen skillnade på dem och jag kunde ha en racesafe enligt hon som hjälpte mig. Men mamma och jag råkade inte ha över 2000 kr på oss för att köpa en väst. Isf hade jag fått vänta efter varbergshoppet.
Men det ville jag inte och eftersom jag inte kände någon skillnad eller egentligen så var det lika sköna så jag tog den andra billigare västen.

Vet ni varför Racesafe är dyrare ?
Det var för att de är testade i England och därför höjer de priset.
Men jag är inte beroende av de dyraste grejerna som andra kan vara. Men jag är jäättte nöjd verkligen !


Ungefär en sånhär väst. Börjes hemsida funkar inte för mig just nu. Men tog en google bild. Men typ en sån här iaf.

/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0