Äntligen :D

Hejhej :D
Denna veckan så har jag faktist inte alls så mkt , läxor .. så jag har absolut inget att skylla på , om dålig upptade ;)
aja .. tänkte berätta vad som händer denna vecka :D
Måndag- Inget speciellt ..bara lite läxor.
Tisdag- Galoppträna Sharon Päron (A)
Onsdag- Markarbetsträna Sharon!
Torsdag- Rida ut eller dressyr i paddocken?
Fredag- Rida ut 20 minutera rundan p.g.a tävling dagen efter !
Lördag- Tävling med Sharon l.c-l.b ! (stenungsund , om jag kommer ihåg rätt?)
Söndag- Helgjour . alltså ta hand om alla stallen -.-'' KUL ?
Och jag har äntligen bestämmt mig , jag tror jag satsar på ponny , jag kan ju lxm frf rida ponny , och det är ju så grymt mkt roligare att vara på tävling med alla sina kompisar? , och Natta kanske oxo har bestämmt sig för att backa av ,med tävlingar nu ett tag .. när hon ska börja gymnasium nästa år .. (Men vi får la se) och då har jag några tävlingar jag vill tävla med lilla Prinsekorven ;)
*dels Sveland cup
*Räkan hoppet
*och även om jag inte kommer med i Sveland så åker vi till Dagstorp
*hoppas att vi hittar många flera meetings (som vi oxo kommer göra) .. så att jag kankse kan tävla upp honom i klasserna :D
aja nu ska jag soovvaaa
xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0