dagen, sammanfattning

Tog bussen kl 7 till alingsås då jag tog tåget halv 8. Var på praon tills 3 och tar 3 tåget hem till kära Alingsås.
Åkte hem till Jack och var med han en stund. Sen hängde han med mig till terminalen och vi stack till bonbon och jag som är så fet köpte mig en choklad och tvingade i Jack en massa :D
Sen tog han bussen hem igen och jag skulle till VB på kalas hos min kusin då Fanny kommer till terminalen då hon missade tåget. Då sitter de en konstig snubbe som typ börjar snacka med oss osv. Kan ta det i ett annat inlägg om de så önskas, inget intressant men han va galet *cpe*. Drack inne på terminalen och rökte osv.

Tog tåget till VB och gick till kusse, vet fan inte hur gammal han blir men får la fråga han xd
Åkte hem med pappa och mina systrar och är nu här hemma.

Och praon går riktigt bra förutom att jag cuttar mig på rivjärn och knivar mm. Så får använda plasthandskar 24/7 inte okej då de är riktigt stora.

Gårdagen kommer i nästa inlägg.

oxox

Mer än jag som gillar bilden ? Jack har amandas jacka + mössa (y)

gillar inte att kära jack ska ta kort på mig. Men han är en snellpöjk ändå<3

Mer häst-inlägg kommer i nästa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0