here.

KELLY KELLY KELLY KELLY, JAG HÅLLER FAKTISKT PÅ MED EN :D
så ska försöka få lite mer ideer och sen fixa bakgrund så kommer designen upp i april någon gång.
saknar dig med din lilla plutt. puuuuss <3

Förövrigt så har jag ridit Zack idag som jag bara skrittade ut på vägen, Ubbe red jag ut i skogen medans Cindy & Thistle fick vila idag då de gick bra igår.

Känner verkligen att förkylningen börjar knappa in och jag har galet ont i öronen nu, hhmm. inte bra så om de inte blir bättre så får jag stanna hemma. Och om jag mår bättre blir de att gå till skolan.

Jag har inget inplanerat i veckan faktiskt, bara att hålla igång hästarna.

På fredag kommer Disa. http://lifeofdisa.blogg.se till min klass och ska börja där nu. De sa jennifer idag iaf :')

Mer update senare om jag har tid.



för världen är du någon men för mig är du världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0