hiss & diss


* Alla tävlingar har kommit igång.
* Ska tävla denna helgen och även nästa.
* Äkta vänner, vet inte vad jag hade gjort utan de.


* Trött på bullshit som inte stämmer och falska människor
* Att jag har prov imon
* Känns som en evighet till nästa tävling.


Haha, min finfin fina bild. Or not...

Fick för mig att skriva en grej här som jag har skrivit i en annan bok.

Solen den lyser på dig
liksom varje steg du tar
blir mitt andetag
mina ögon glittrar utav lycka
ja, jag är din flicka
finns inga ord som beskriver dig
just precis som du är mot mig
du har tagit mitt hjärta med storm
men som alltid kommer sorg.

Detta är bara en text.. en text som jag bara skrivit av mig i. Dock ingen som vet vem den handlar om förut om jag då.
Får se & hoppas , hoppas.




Kommentarer
Postat av: amanda larsson

Fin du e ♥

2011-03-09 @ 09:59:16
URL: http://amandaaalarsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0