home

Just nu är jag hemma då jag har galet ont i örat så ska bara ta de lugnt och kolla på teve. Och om jag orkar så ska jag sitta lite och fixa designen som förmodligen blir bra :')
Jag kan avslöja lite och säga att den kommer bli grön och lite krimskrans. Inget mer får ni veta då jag inte är klar med den överhuvudtaget.

Denna fredagen, 1 april så ska jag och Elsa Bergman fira får ett-årsdag som vänner. Vi träffades förra året men redan nu har vi galet mycket minnen och jag minns som de vore igår när vi träffades. Mer om detta kommer självklart på fredag då jag ska göra ett alldeles eget inlägg om Elsa, kanske videoblogg om vi orkar ?

Nu ska jag kolla på tv, uppdaterar mer sen vid min egna data då jag nu sitter i vardagsrummet och har teven som data. EXTRA STORSKÄRM. haha.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0