Mamma snälla lista :D

Tjaaaaa ;)
Har inte haft såå mkt uppdate, jävligt mkt i skolan och så har jag teeänat 2 st hästar varje dag .. AJA (A)
JEENNNNY?
Nu kommer det som skulle hända (A)
Jag ska nämligen åka och prov rida en ponny imn :D
Asa kul, eftersom att vi tyvärr snart ska lämna tbx minbebis :'/
KOmmer ALDRIG att sluta älska dig Sharon :) <3
Ilf , kanske kommer en film :P
Nu är det så att jag gjort en ny mamma snälla lista :D
Det VÄLDIGT snygga täcket från HV Polo :D !
De snygga benskydden som också är från HV Polo :P
Också denna tröjan är från HV Polo ;)
Kingsland Tävlingströja :D
Mjukisbyxor från Kingsland :P
JÄVLIGT snygga ;O <3 HV Polo
Denna snygga från Kingsland , som man också kan använda i skolan :D
Tävlingströja från HV Polo , eftersom att jag har ett ljust brunt shabrk ! <3
Som ni kanske mörkte är HV Polo och Kingsland mina favorit märken (A) <3
♥♥♣♥
//Kelly <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0