Moa = borta

Moa har åkt hem nu så nu drar jag till grannen och hans kompis och ska vara social.

Dagen:
Tävlade Ubbe, gick jätte bra. Placering!
Kom hem och både jag och Moa var typ halvt döda om vi inte va döda. Men vi tog de lite lugnt och åt tårta som pappa hade bakat eftersom vi hade ett litet kalas för Fanny igen då farmor osv kom hit.
Kollade på tv och väntade på Moa's mamma som hämtade henne.
Då bestämde jag mig för att gå bort. Så jag fixade stall nr 2 och gav hästarna mat ute. Kom hem gick in och åt lite :D
Sen ut och fixa stallet här hemma och sen kom Emily ut. Imon ska alla hästar gå ordentligt.

Thistle ska få kondition träning så han verkligen får upp flåset då han har vilat 2 dagar nu.

Cindy ska jag arbeta på vägen och få lugn trav.

Zack ska kondition tränas han med då han har kommit igång nu lite försiktigt så nu kan jag äntligen börja rida han ordentligt.


min syster Fanny.


Kommentarer
Postat av: Emma B

Vilken placering kom du på ? :)

2011-03-06 @ 19:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0