outfit inför imon...

kommer ikväll då jag ska ut och fota nu så ni får allt i bilder.
Ska även mocka här hemma.

Ridit ut Thistle och Ubbe.
Red igenom dem riktigt noga och hårt på vägen och inne i skogen så travade jag och hoppade lite över stockar. Gissa om de älskade de ?

Thistle var galet lydig, jag kunde inte sluta le. Han lyssnade hela tiden på min minsta vink.
Han var än ängel med fyra ben och hoppas nu att efter jag ridit igenom honom dvs, öppna, sluta, skänkelvikningar osv så hoppas jag verkligen att han ska va lugn och taggade imon..

Ubbe var väldigt pigg, men samma sak. Red igenom han sen fick han också riktigt mycket beröm.

Mina två av flera älsklingar funkade så jäkla bra idag. Kärlek till dem.


_________________________________________________________________________

Nu känns de som jag lever på rosor, flera nya grejer är inplanerade, tävlingar är fixat, träningar likaså, höjt mina betyg i skolan till nästan MVG, hästarna är grymt duktiga.

Jaaa, allt funkar nu. Älskar denna känslan.

Nu ska jag gå ut och fixa.
update later on.

r.i.p Bart. jag älskar dig.


Kingsby Thistle (L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0