Provridning :P !!

Hejhej :D
Nt så mkt upp dat har det varit men men , nu tänkte jag berätta lite :D
I Torsdags så prov red jag en D-ponny ?
Den var jätte söt och sånt , men jag bara kände NEJ , till den efetrsom att den inte var en maxad D-ponny då gick mina ben ganska långt ner på magen .. och när jag skulle hoppa en oxer på 1m då stannade den , typ dog innan hindret ! Och jag gillar hästar som har lite mera GO i sig ;)
Aja .
Men idag då ska jag prov rida en av mina kompis STORA hästar .. för dom ska nämligen låna ut den .. och jag har riktigt svårt att bestämma mig för om jag ska ha D-ponny eller Stor häst :/
Så jag tänkte att om jag kanske lånar en häst till innan jag köper , då kan jag bestämma mig för om vad jag ska köpa för ngt ... och om jag blir RIKTIGT sugen på att tävla ponny .. då finns ju alltid Prinsen där ;)
Aja .. vi får se vad som händer (A)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0