resultat.

Trollhättan Fältrittklubb
Kingsby Thistle

Lb - han var super, men var dock spänd och hoppade inte på samma sätt och jag höll alldeles för mycket i han. Men nolla i grunden och 2 ner i omhoppningen. Är riktigt nöjd då han hoppade och det var mina misstag. Så inget är fel på min älskade ponny.

La - goooosh, jag älskar min ponny. Jag log som fan efter ridturen. Vi kommer in på banan och börjar hoppa. Tror ni inte att vi går nolla ? JODÅ, dubbelnolla.
Jag hade bra tempo och Thistle gick som en klocka. Vi kom 2a i La och finns inga ord hur stolt jag är över han, så imon ska han få skrittas ut. Han är en stjärna!

har dock inga bilder nu, mamma tog kort på placering i La, ska se om jag får den senare.


the only star !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0