'rubrik'

Nu har jag nattat hästarna sen en timme tillbaks, ungefär iaf :')
Nu ska jag faktiskt krångla mig ner i sängen och kolla på Ghost Whisper som börjar om en halvtimme. Ska fixa den nya designen imon faktiskt, så en dag till med denna och sen är de sommarblogg :D

Är inne på köpa nya skor och galen som jag är så älskar jag bara gladfärgade och utstickande skor, bland de bästa jag vet. Inne på gul,blå och röd. Hade gröna förra året saknar dem faktiskt.

Nu ska jag gå och lägga mig eller först fixa varm o'boy faktiskt. Sen blir de att gå till sängen. Imon ska hästarna få röra på sig, hoppas att någon vill hänga med mig hem. HIHI, finns ju alltid någon.

Godnatt läsare, statistiken har gått upp nu, fortsätt så. !

  ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????
vad tror ni detta är?
kolla imon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0