skolan nästa.

Nu blir det skolan, en kort dag är de iaf. No-Musik & Svenska. Börjar 10.30 och slutar 13.50.
Och efter skolan åker Moa med hem och vi ska rida och jag ska försöka lägga över lite videoklipp på henne och mig för vi har alltid sjukt kul. Finns verkligen inget vi inte kan skratta åt.

På ett ungefär såhär ser schemat ut för idag.
10.30 - 13.50 skola
hemma tjugö över 2.
Äter och byter om.
Rider ut Zack & Cindy
Mocka och fixa i andra stallet.
Rider ut Ubbe och Lilleman.
Rider ut Thistle och Otto.
Fixa resten utav stallet om mamma inte har gjort klart de.
Fixa och putsa Ubbe's grejer och packar inför imorgon.
Kommer in och äter däremellan oxå.

Ungefär så.
Nu ska fixa lite grejer. Kommer säkert en och annan outfit då jag ska åka om en och halv timme.

xoxo

Moa (L)

Jag, haha


Det roliga är att jag inte har redigerat ögat, bara tatt allt svartvitt förutom ögat. Så mitt öga är gult ibland men egentligen blå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0