Sommmaarr!

Hej hej :D
Nu så har jag käkat , och förut så var jag ute och sprang i vårvädret :D
SPrang 20 minuters rundan , och sedan till stallet .. RIKTIGT duktigt tycker jag ;)
Sedan så var det hästägarmöte .. ganska CHILLL .. eftersom att det fanns bulle och TE , som man fick ta hur mkt man ville ;)
Imorgon så slutar vi halv 2 , och då ska jag markarbets träna Sharon , och då ska vi oxo träna på balansen , utan händer och stigbyglar i studs :D (Y)
Aja .. gjort en lista på vad jag bara MÅSTE köpa till min nya ponny :D <3
(1) -Förbygel med LUDD :D
(2) -HV Polo täcket , som är snyggt til tävling !
(3) -Shavrovski pannband *stavning*
(4) -Glen Gordon Pannband.
(5) -JW benskydd !
Aja nu ska jag träna franska .. xoxo
//Kelly wessling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0