sorry

förlåt för den urdåliga updaten. Men har inte haft tillgång till internet då vi har nytt modem.

Igår skulle jag tränat Thistle men träningen blev inställd då Emma var sjuk. Men åkte upp dit och red igenom han. Började lite halv taskigt. Men efter en stund så satt de mesta och vi kunde börja trava och han gick i form utan att slänga med huvudet! Även galopp. Han gick som en gud. Tack säger jag bara för att jag fick reda igenom han, dvs öppna, sluta, skänkelvikningar,volter osvosv. Var så glad sen efter ridpasset.

Idag red jag Ubbe = överladdad ponny. Bockade hela tiden i galoppen men han tyckte bara att det var kul. Haha, gullig ponny. Men sen påvägen hem så började han slappna av och slutade kicka i galoppen och han blev den mjuka fina Ubbis igen :')

Zack & Cindy gick riktigt bra de med. Ingen mer kommentar förutom att de var så himla duktiga :)

____________________________________________________________________
Nu ska jag gå och möta en kompis som kommer med bussen, får se om jag får med mig min syster och hennes kompis. Vågar inte gå själv.Hehe.
puss hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0