tävlingsår 2011

Har tänkt lite ,, och det finns saker som jag bara MÅSTE ha nu till tävlingsåret !



1- Först och främst så behöver jag en Ponny! (efter att lämnat tbx Sharon)
2- Nytt tävlingsskåp , mamma tänkte köpa ett nytt , eftersom att vårat metall skåp är för tungt , alldeles för jobbigt!
3- Ny tävlings skjorta , behöver en brun och HV Polo har en RIKTIGT snygg en (A)
4- Nya vita byxor , JW byxorna sitter jätte bra .. så ska nog köpa sånna :P
5- Nya pannband (Glen Gordon & swarovski9 riktigt snygga :)
6- KL vita byxor , sitter oxo riktigt bra på mig , och så är som ju asa snygga :O
7- som ni vet så TJATAR jag om mina shaps .. men jag ska faktist tjata på mamma , eftersom att mina stövlar töjt ut sig under vintern , och sjönkt ennnu mera :/ mina underbara Pioneer :'( <3

aja .. nu ska jag duscha sedan soooovva .. pusshej<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0