Dagens!

Hejhej :D
Idag har jag haft utväcklingssamtal för VT ;)
Gick jätte bra ..
På vägen hem stannade vi vid Käll och köpte korv med bröd ..
Sedan när jag kom hem sprang jag ner till stallet och gjorde hela stallet
•Mocka prinsens box!
•Gjorde 8 hö-påsar!
•Mockade Sharons box!
•Fyllde på hinkarna (Prinsens , Sharons och Ute!)
•Red Prinse-Plutt
•Red ut Sharon
•Fodrade stallet
Och nu sitter jag hemma och äter kakor ;) <3
Imorgon blir det att rida ut på Prinsen , och kanske jobba Sharon i drssyr :P <3
Aja nu ska jag dusha och sedan sova :P <3
xoxo

Kommentarer
Postat av: maria

hehehhe känner i gen den :D

2011-04-04 @ 12:02:14
Postat av: Sara Jonasson

Hej! Har sett att var och provred Royal Rocket? Jag skulle vilka vet hur han var när du provred honom och vad du tyckte om honm. Vore jättesnällt !

2011-11-12 @ 12:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0