Godmorgon

kryper ur sängen nu och känner säkert att jag inte orkar med skolan för så känner jag varje dag. Meningslös skit tänker jag också. Men kort dag.
Slutar 12 och om jag hinner så tar jag 12 bussen hem och rider alla hästar.
En massa tidsinställda är uppe på bloggen olika timmar nu. Så håll utkik.
Lite roliga inlägg faktiskt :)

Just wait and see.

kolla vad jag hitta ?
MOAS URGAMLA blogg. Ingen update ..
HAHAHA.
minns den dagen så väl. Vi var husvakt i en vecka och vi sjöng och webba med randoms var fulla på msn. Vi skrattade och bakade och red en massa,
Saknar det och saknar henne mer än vad jag någonsin kommer göra.
Min älskade och finaste rolf ! <3

bilden tog jag från hennes blogg med. Bloggen är inte igång. Den är död men den bara finns där på finfina blogspot. Men rolf är fin och bilderna är fina.
Men typ 3-4 inlägg. hhiihi, soet.


SKOLA NÄSTA DÅVA
/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0