dagens..

DAGENS KLÄDER: Ridbyxor - Sussies. Tröja - Gina Tricot. Linne - Cubus. Ridstrumpor - vanliga rosa.  
DAGENS FRISYR: Utsläppt.
DAGENS SMINK: Foundation, Mascara.
DAGENS VILL HA: Sommar !
DAGENS KÖP:  Klubba.
DAGENS PLANER: Tränat Thistle och Ubbe.
DAGENS BÄSTA: Att träningen gick toppen.
DAGENS SÄMSTA:  Ingen bra skoldag.
DAGENS ROLIGASTE: Mina vänner.
DAGENS TRÅKIGASTE: Slutade otroligt sent idag.
DAGENS MISSLYCKANDE: Gick in i en stolpe.
DAGENS LYCKA: Att sommaren är på väg! Massa planerat.
DAGENS HUMÖR: Funkat.!
DAGENS SJUKA: Människor som inte fattar felet de gör.
DAGENS LÄNGTAN: Tills på Söndag.
DAGENS FUNDERING: Hur jag lyckas dra ut en bok i bibblan som jag nu bara älskar utan att läsa var den handla om så gick jag och lånade den.
DAGENS BEROENDE: Min mobil, med en massa låtar som jag knarkar sönder.
DAGENS SAKNAD: min bästa vän
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: Ingen. Ska snart kolla på film och lipa lite till den.
DAGENS MÅSTEN: Sova.
DAGENS MOTION: Ridning.
DAGENS VÄDER: Sol, regn, sol, regn, sol, regn, storm.
DAGENS GODIS: Klubba.
DAGENS LÅT: Zombie

dagens träning kommer imon då jag måste sova nu, eller ja. Godnatt.

btw; träningen gick awesome ! <3
/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0