dåligt...

Jag kommer inte hinna uppdatera speciellet mycket nu idag och imon.
Imon är de Anna träning med Ubbe och Thistle. kanske hinner uppdatera lite snabbt efter träningen.

Idag har jag inget att blogga om, dagen har vart riktigt jäkla dålig. Depp bara rakt igenom. Tar nya tag och hoppas på att de löser sig.

Har lovat en överraskning i helgen som inte har kommit upp + jag har inte lagt upp någon bild på de jag tog häromdan. SKÄRPNING JENNY. Ska ta mig i kragen och uppdatera en massa. Ska göra några tidsinställda sen imon på morgonen över hela dagen.

Ni får överleva med en bild idag då jag inte hinner fixa mer nu.
Godnatt & sov gott!

debut i LA i helgen som va  - VANN med finaste prinsen.<3
/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0