HAR NÅGON BILDER FRÅN DIV:1 OMGÅNG (3) ?!

hahahah , överskriften säger allt? ¨
jaa det hade varit jätte kul om ngn hade bilder på mig och sharris från tävlingen :P
Tänkte säga hur det gick?
Förklassen (90cm)
Dubbel nolla , klockren!
Försökte bara komma runt , eftersom att jag och Sharon inte hade så bra rundor förra tävlingen...
Men hon hoppade värkligen , och fick allt till jätte fina språng , och tvekade inte en ända sekund!
Lag-klassen (100cm)
Fick tyvärr 4 fel .. eller ja när jag gick ut ropade domaren att på en oxer hade en skolla löst ut? Jag orkade verkligen inte bry mig då jag var jävligt nöjd med ritten.
Sharon lyssnade för skänklarna , och tvekade inte en sekund . Och det roligaste var att jag har nog aldrig varit så nöjd med min egen ridning förut?! jag höll om bra , drog henne inte i munnen , var stilla när det var mitt-i-mällan läge. Helt enkelt JÄTTE bra :D Det  var nästan ett sånt läge då jag ville ge mig en klapp på axeln? .. men jätte nöjd var jag över Sharon-bebisen ;D
Efter denna tävlingen kommer det att vara både lätt och svårt att lämna tillbaka henne.
Lätt för att jag fick ett bra avslut .
Svårt för att jag vill ju inte lämna tillbaka henne när det gick så bra? (självklart är det ju inte ända anledningen till att det kommer vara svårt!!)
Mera update kommer snart ... kanske dagens vill ha ?? ;D
Bild från tävlingen ♥♥
Fick en rigäl puss omgång när hon hade fått stå¨och käkat gräs i en halvtimma , medans jag tittade på tävlingen ;D Pussgurka :*

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Har tyvärr inga bilder på dig :( Inte lätt att missa dig då du har en fantastisk fin skäck, men denna gången gjorde jag tyvärr det! Men fråga annars min kompis Becky på www.shinyriders.blogg.se om hon har någon bild på dig :)

2011-05-16 @ 20:42:32
URL: http://jenniferochklara.blogg.se/
Postat av: Disa

Jag tror jag har några bilder :D

2011-05-18 @ 11:38:13
URL: http://lifeofdisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0