HELLPPP JENNY HELLPP!!!!

hejhej .. jaa som överskriften säger så fattar jag inte hur man byter design? .. ska nämligen hjälpa en kompis, och inte göra om våran .. sååå jenny? .. kan inte du typ visa hur man gör genom bilder? .. du som är så bra på det?
Detta är hennes blogg.. och jag ska tvinga henne att blogga ofta .. men hon tycker inte det är kul eftersom att den inte har en header eller tema lxm? .. såå ville hjälpa till .. jennyy helpp meeeee   ;)
http://gabbiihwingard.blogg.se/?tmp=20220636
aja .. nu till real life ;)
Idag har jag hopptränat Sharon-Päron .. gick jätte bra :P
Hon var lixom pigg och allert , skiit kul att känna lixom :D
På Söndag ska lill-Eklund komma och rida på Sharon , ska bli jätte kul och se hur det går .. om hon skärper sig? pfffttt det hoppas jag verkligen (tur att hon är söt?) aja .. ska rida Chagalle .. ngn dag oxo .. tihihi kulkul ?har inte ridit en "stor" häst på länge .. eller ja jag red walla för inte så länge sedan ;)
Imorgon hoppas jag på sol , så att jag kan sola .. och få lite brownie färg? hehe ., aja .. mera update kommer snart :P
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0