i (L) my horses

ÅÅÅÅHHH, vad jag älskar mina hästar just nu. De gör allt klockrent.

Tävlingsresultat, 15 maj 2011, Bork. Div1 omg; 3.

Kingsby Thistle:
Förklass - La - nolla i grundomgången, valde sen då att gå ut och spara på energin
Lagklass - La - ett ner. Sjönk ner rejält och han petade med någon millimeter och hade inte turen på min sida så han rev.

Så stolt över min prins, han hoppar så mycket bättre och det petet är inget att grubbla över. En liten miss bara. Han är super ändå.

Kantjes Urbion
Förklass - La, debut - Nolla, vinst.
Lagklass - La - Nolla - laget vidare till omhopp.
Lagklass omhopp - La - Nolla och vann indu.

Lag 2 ( de som låg 2:a innan ) vann för dagen och inte nog med de.. Vi vann på totalen och därmed gick vi upp i ELITEN 2012.

Så nu är Nääs taggade som attans och hoppas på de bästa i eliten nästa år.

Kan inte vara gladare än vad jag är nu. Så duktiga är mina prinsar som hoppar och gör allt de kan. Nej nu ska jag gå och kolla videokameran som mamma spelade in mina rundor med.

Godnatt och jag somnar med ett leende på läpparna.
/jenny
bilder kommer, ett smakprov - tack !

min älskade och finaste prins.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Har fler bilder på dig - om du vill ha ? :)

2011-05-16 @ 07:51:23
URL: http://jenniferochklara.blogg.se/
Postat av: Becky :)

Jag har flera bilder! :)

Om du vill ¨ha så är det bara att maila(du ser antagligen mailen :))

2011-05-16 @ 17:22:05
URL: http://shinyriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0