Lite mera uppdate :D

Hejhej .. har haft lite dålig uppdate denna helgen ... har inte haft tillgång till internätt :/
men tänkte gå igenom en snabbis :D
I Lördas så var jag och provred 3 st hästar :D
Ponny (1)
Jätte trevlig ponny som var en valacks fux . Han kunde allt hoppa men jag kände att det kanske bara skulle räcka till L.A .. och dessutom var han ganska liten :/
Ponny (2)
En skiiiit fin gråskimmel sto , som jag är jätte intresserad av :D Hade vunnit MSV b när den var 6 når i Irland.. och dom har exakt lika dant system där!! .. och hon var pigg och glad mot hinder och inte tittig ALLS ! .. kunde allt gå på tygeln . men det är inte det jag tittar på mest ;)
Ponny (3)
En valack som också den var gråskimmel .. jätte fin i dressyren ,.,och kunde hoppa jätte bra .. men kände bara ett stort NEJ ... visst visst jag kanske inte kände han så bra .. men jag ville mera ha stot ;)
aja vi får se hur det blir (A)
kanske ska åka och kolla på stot igen med min tränare .. och se vad hon tycker :D
Och igår så tävlade jag prinse plutten .. gick JÄTTE bra :D .. går bara bättre och bättre för oss (A) ..
I l.c (90 cm) så blev vi nolla och kom 2.a :D
I l.b (100cm) så fick vi tävärr 4 fel .. men det var en kombination språnget innan.. och jag fick ixom inte upp galoppen .. men men ;) <3
skiit duktig!
nu ska jag jobba lite i skolan (A)
pusshej ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0