Mamma i farten (igen?)

hejhej , har verkligen inte orkat updatera bloggen sorry :/ får se om det blir ngt längre inläg senare i veckan (Y) mamma har i alla fall varit i farten igen ;)
När vi skulle åka till Skåne för att prova 2 st ponnys , så hade tydligen mina ridbyxor fått ngn smuts-fläck som jag inte hade brytt mig om , ilf när mamma ser det öppnar hon munnen , och säger:
-KELLY WESSLING?! Du kan ju inte gå sådär när vi ska provrida hästar? jag kollar på byxorna och letar efter ngt , men  lyckas inte hitta .. men ilf .. eftersom att vi var ungefär där Börjes ligger så svängde vi in där , men sååå klart var det inte öppet ... men lite längre ner på gatan låg Svensk Ridsport I LOVE IT! så vi sprang in där och letade efter ett par ridbyxor , var i mellan motien horse *hahahha stavning* och JW .. så jag tog de röda JW byxorna , satt jätte bra .. och när vi skulle betala drog jag med mig ett par Equipe strumpor oxo , ÄLSKAR VERKLIGEN STRUMPOR ;D aja gick på en halvtimme "snabbt" asså? ;D
aja nu ska jag dusha sedan lägga mig xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0