Nääs rf. 22 maj 2011

Tävlade på Nääs igår med Ubbe och Zack. Hoppade även Twixy en klass.

Sörbys Zack:
Lc-  ett stopp. Var egentligen bara mitt fel. Jag hade för dåligt tryck i galoppen och det var ett titt hinder. Men 4 fel är inte så dåligt ändå.

Lb- 0 fel. Han var klockren.

Jag & Zack.


Twicy:
Lb- Ute. Hon stod emot som f*n. Fanns inget i världen som hade kunnat få runt henne när hon är sån. Men bara hårdträning och sen är hon på plats igen.

Amanda & Twixy. galet fina tillsammans.

Kantjes Urbion
La - 0 fel. Kvalade till Msv b och rundan räckte till en 2.a plats med några få hundradelar efter vinnaren. Men toppen nöjd.

Jag & Ubbe - ärovarvet.

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0