nästa ...

blir att gå ut och rida Ubbe först, bara skritta. Min syster hänger med på Goliat eller Lilleman.
Sen blir det att rida Thistle, bara skritt där med. Min syster hänger på där med.

Sen måste jag och Emily ta ut alla grejer ur transporten och städa och fixa den eftersom vi inte orkade packa ut något igår då vi kom hem 8 på kvällen. Men pappa skulle ju jobba idag så vi fick ta ut grejerna ur bilen och slänga in det i transporten. Så mycket att fixa och putsa av.

Efter de är klart ska jag gå bort och mocka, eftersom hästarna sov inne. Ska ta in hästarna och fixa Zack så han är klar inför Emma träningen idag. Cindy ska jag försöka hinna rida ut innan jag ska träna.

MORGONDAGEN får ni se ikväll för annars blir de för mycket text.

Bilder kanske kommer då jag och Emily kan fota lite när vi ändå bara ska skritta ut och ha lite slappridning då hästarna gick toppen igår !

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0