Orka ? , Orka inte?


Sitter och drömmer mig bort , men störs när besvikelsen stör mina tankar.
På bara några få sekunder ändrades allt!
Från att leva bland molnen , till att störta ner i elden..
Ett nytt försök , men även då trillar jag ner.. Når botten , och kan inte kravla mig upp.. Kanten är alldeles för hög och mina vingar slutar funka .. sitter och väntar på hjälp , men ingen hör mig .. om man inget hör , vet man inte...
efter (8) försök , kommer jag upp och finner nya hopp.. men när jag nästan är vid mållinjen stannar hjärtat till och jag faller mot marken.. alla springer förbi .. utan att någon stannar för att hjälpa mig upp...
Jag fann dig , och vi fann varandra ,, jag ställde mig upp och tittade in i dina ögon , Jag blev förälskad på "nytt".. Alla pusselbitar faller på plats , utom (1) !! just den pusselbiten som behövdes för att du skulle bli min .. allt blev svart och jag känner en stark lukt av besvikelse .. inget hade förändrats , allt var som vanligt.
Jag på botten , alla andra på det högsta bärget..

Någon dag , ja om den dagen någonsin kommer , då ska jag klättra upp med mina sista krafter ....
Mottot mitt är .. "vinna eller försvinna" annars kan man lika med ge upp hoppet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0