svar

vilka bloggar läser du om du nu läser några ?
har ingen blogg, men funderar på att skaffa en :)

Svar: Jag läser faktiskt väldigt många bloggar dels för att jag får inspiration av andra bloggare och för att jag så håller lite koll på hur de går för andra tex, Amanda Larsson då hon har Twixy och de är alltid intressant och se. Och de går så bra för dem så jag ler varje gång jag ser dem tillsammans - de är ett.


elviraochklara - en bra blogg som jag läser lite då och då. Lite beroende på deras update.

ponnylarsson - så gulligt när Amanda skriver hur de gått och om de går skit eller om folk klagar skiter hon i de och fortsätter med sitt så en massa CREED till tjejen. Hon har ju även 3 otroligt fina hästar!

ponnyochryttare - riktigt bra blogg med varierande inlägg och bra bilder, även kul och läsa.

teamsl - är en jätte bra blogg men när man inte har någon scroll så blir de lite jobbigt att läsa men bra och meningsfulla inlägg.

ponyryttarna - kollar in den då det även är mina vänner. Så klart jag klickar in dit då och då.

ponnysanning - grymt bra skvaller blogg och roliga tävlingar. Trycker inte ner någon utan ger creed och påpekar lite grejer så bra blogg.

emilywissen - kollar in min systers blogg såklart.

nicholaihollesen - klickar mig in dit och tjuvtittar lite. Haha, nej men bra blogg lite jobbigt med all mms bloggande.

nellieberntsson - klart man tittar på hennes men ibland blir de för mycket uppdateringar så när man går in på bloglovin så är hälften av nya inlägg hennes och tycker hon skriver väldigt jobbiga texter. Men hon är grymt bra på de hon gör ändå.

Detta var då bara några av många, men följer egentligen inte så många mer utan klickar mig in dit bloglovin vill oftast.



Min lilla stjärna med fläta i pannluggen.

/jenny

Kommentarer
Postat av: Amanda Larsson

aww tack jenny <3 Bara en fråga:

Hur många läsare har ni om dagen? :) <33

2011-05-09 @ 20:34:23
URL: http://ponnylarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0