Tävling på söndag!

Fanny Teibl ! om FÖRLÅT !:
SÖNDAG följa med mig och tävla :D

Svar: hahahha jag ska ju tävla på Söndag helt plötsligt ju ? ;D
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hahhaha jaaa som det stog .. jag och Sharon ska tydligen tävla på Söndag. I div , 1 .. och JENNNNYYYYYYYYY?! vi kommer äga er (A)
kan inte updatera hemma då mitt internät inte fungerar .., ska försöka få mamma att fixa det ,, om hon orkar -.-''
aja .. men idag ska jag rida Sharon och kanske ta hela stallet .. sedan vill jag ha Fredags mys , sååå jag ska tjata på mamma att hon ska köpa en stooorrr cola med en stooorrr påse ostbollar till mig ;D
kärlek !<3<3<3<3<3

sedan så taggar jag JÄVLIHGT mkt till imorgon då jag ska prova en eller 2 st ponnys , varav en av dom vill jag ha .. så vi får hoppas att det går lika bra som det gick första gången (a) <3

AJa nu har jag prov ska göra färdigt det ;)
ha det bra ska göra ett inlägg så snabbt jag kan (y)


xoxo

//KELLY <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0