the day .

Var i skolan till två idag då jag slutade tio i två. Tog bussen hem och Disa var med (http://lifeofdisa.blogg.se) och vi red ponnysarna.

Började med att rida Zack & Cindy då hon även ska ha Zack i Skol dm nu den 27 maj. Och jag tror hon var nöjd ?
Jag red Cindy som hade galet mycket med överskottsenergi. Var lugn i början men sen den sista biten hem var hon bara allmänt cpe. Min prinssesa ändå.

Sen red jag Ubbe medans Disa tog Lilleman.
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH,
galet hur mycket jag skrattade. Hon red Lilleman på äpplebettet de resulterade en pigg och en het ponny. Men så otroligt kul. Tog en stund i paddocken sen då båda hästarna var på helspänd.

Disa red igenom Lilleman riktigt bra och jag försökte bara att få Ubbe lugn.

Imon har jag inga planer alls förutom att rida?

Mer update later..

Snodde bilden från Disas blogg. http://lifeofdisa.blogg.se
Haha, lilla disafisa. hamster och en bitch med, skämt åsido.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0