träning

Sitter i bilen nu till Östadkulle för att träna för Emma Emanuelsson med Zack.
Hon är nog en av de bästa tränarna jag haft, likaså med Anna Emanuelsson.  Rekommenderar de starkt.

Zack idag ska gå fram för skänkeln och inte spöt. Eftersom han alltid är lite seg i början. Har haft sporrar tidigare men tatt bort de och inte använd de hemma. Men nu ska jag ta fram de och använda de och bara ha ett hoppspö eller annat spö till hands. Har alltid fått lägga till spöt på rumpan 3-4 gånger för att han skulle gå fram(inte så att han stannar och bara står där. Han ska vara mer framme och mer go i sig) men nu är de slut på de och han ska bli en riktigt stjärna inom hoppningen...
Han är egentligen redan de men han ska bli bättre än vad han är just nu.

____________________________________________
Tog bilder på Ubbe och Thistle idag när vi skrittade ut. Så en massa bilder kommer, antar jag. Nu i veckan.
Eller om jag ska spara dem och lägga upp en bild i taget så blir de nya bilder varenda dag.
Låter bäst så.

Inga bilder nu men sen.
*tidsinställt*
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0